[BSD] jail+courier imap

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Feb. 15., H, 13:09:36 CET

Székvölgyi Péter wrote:
> Sziasztok,
>
> Próbálok összerakni egy postfix+courier imap párost. Funkcióban már
> minden stimmel vele,
> de a következő sorokat kapom a logban:
> Feb 13 01:03:42 mail imapd: Failed to create cache file: maildirwatch
> (xyz at vmi.org)
> Feb 13 01:03:42 mail imapd: Error: Permission denied
>
> Elindítottam a fam-ot inetd-vel de nem javít rajta.

Eleg botor otlet, es meg finom voltam :)

> ( Újra is forgattam
> a courier-imap-ot fam opcióval )

Viszont nem kell fam a courier-nek, ne forditsd bele. Vagy ha igen,
akkor ne inetd-bol futtasd tan, mert ugy eleg nehezen teszi a dolgat
(file alternation monitor); es a portmap-rol se felejtkezz el, mert a
fam rpc.

> Van ötletetek mi okozhatja, illetve merre lehetne elindulni?

Q: Repeated messages in syslog: "Failed to create cache file:
maildirwatch (user) Error: Input/output error Check for proper operation
and configuration of the File Access Monitor daemon (famd)." How can I
solve it?

This means that the Courier mail server was compiled with File
Alteration Monitor (FAM), but FAM is not running, or is not configured.
If you have FAM installed you can add it to a runlevel and start it.
Some FAM configuration use portmapper, so you will need to have portmap
running also. You can also see "man 8 imapd" for more information.

http://www.courier-mta.org/FAQ.html#fam

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>