[BSD] fail2ban logolasi gond

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Dec. 6., H, 15:06:11 CET

T. Uraim!

Kis segítséget kérek, megakadtam már megint.
Telepítettem a fail2ban programot, szépen együttműködik a PF-el és logol
is a /var/log/fail2ban.log-ba. Mielőtt az egekbe szökne a logfájl mérete,
ezt is forgatni kellene. Mivel nem szerepel a /etc/newsyslog.conf-ban,
beírtam legalulra:

/var/log/fail2ban.log  600  7  100  *  JC

Teljesen hasonlóan az auth.log bejegyzéshez. Amikor eléri a logfájl a 100
KB-ot, képződik az új, üres fájl. (Azt azért tartalmazza, hogy a 100 KB
elérése miatt képződött.) Ebbe az új fájlba viszont nem hajlandó logolni a
fail2ban. A ps -A kimenetében találtam python és fail2ban PID-et, tehát a
program valószínűleg működik. Miért nem logol az új fájlba?

István
--
This mail was sent by Mutt-1.4.2.3_4,
FreeBSD 8.1-RELEASE-#0, GENERIC i386