[BSD] php + sendmail

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Aug. 23., H, 11:18:19 CEST

On 2010.08.21. 15:05, Gabor Illo wrote:

> Ahha! Köszi. Már nem kell görcsölnöm ezzel, egy másik levlistán azt
> javasolták állítsam be a phpmailert úgy hogy a 127.0.0.1-et használja
> smtp-nek. Működik, ezt látom a leg egyszerűbbnek, úgyhogy ez marad.

Nekem ezzel vannak kellemetlen tapasztalataim. Nem tudom, mire hasznalod
a gepet, de ha userek fogjak hasznalni, akkor nem fogot tudni
megallapitani, melyik is spammel a gepedrol, mert a logban nem lesz
benne. Abban ne remenykedj, hogy webmaillel vagy webappal nem tudnak
spamelni.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>