[BSD] SFD 2010 Szeged - eloadok kerestetnek

Adam Szilveszter szilveszter.adam at gmail.com
2010. Aug. 22., V, 21:10:11 CEST

Sziasztok!

Ahogy már július végén írtam, idén is lesz Szabad Szoftver Világnap és
ennek alkalmából konferencia Szegeden.

Tavaly az esemény emlékezetessé tételében érdemeket szerzett az a
jónéhány előadó is, akik jóvoltából egy egész BSD szekció jött össze
délutánra. Jó lenne ezt a hagyományt folytatni, úgyhogy kérem, hogy
nézzétek meg a konferencia weboldalát

http://sfd.org.hu/

és aki kedvet érez előadni, az keressen meg a tervezett előadás címével
és rövid témájával. (Nem baj, ha a téma még nem szerepel az idénre
javasoltak között, az csak egyfajta "kívánságműsor, hogy a résztvevők
miről hallanának szívesen. Természetesen ha valaki azok közül választ
valamit, azt is nagyon köszönöm!)

Remélem, hogy idén is leszünk, és növelhetjük a BSD rendszerek
népszerűségét!

BSD: An Operating System, Not a Religion.