[BSD] email relay

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Aug. 19., Cs, 19:55:45 CEST

On Thu, Aug 19, 2010 at 06:19:04PM +0200, Balázs Mátéffy wrote:
> Hali,
>
> Nem kell hozzá semmi, ip címre is tudsz küldeni tovább mailt, szögletes
> zárójelbe kell rakni az ip címet ennyi.
>
> Nekem van egy halom mail gatewayem, és csak kicsit százalékuk futtat dns
> servert. Ment Postfixel és sendmaillel is a dolog.

Jó estét!

Ez a zárójeles IP cím ragyogó megoldásnak tűnik. Már a küldő gép
mqueue-jába kerülnek a teszt email-ek, azzal a megjegyzéssel, hogy
Deferred: Connection refused by [192.168.1.95]
Ezek szerint a relézést végző gép utasítja el, ez már komoly haladás.
Most hogy engedélyezzem a fogadást? Eddig a /etc/mail/relay-domains
állományba írtam be a küldő gép domain-t, de DNS nincs, akkor ennek értelme
sincs. Így hogyan engedélyezzem a relézést végző gépen a fogadást?

István
--
This mail was sent by Mutt-1.4.2.3_4,
FreeBSD 8.1-RELEASE-#0, GENERIC i386