[BSD] kernel panic

Berta Sándor berta at beco.hu
2010. Ápr. 20., K, 21:02:18 CEST

2010.04.20. 11:20 keltezéssel, Illó Gábor írta:
> 2010. április 20. 11:15 Illó Gábor írta, <stageline at gmail.com
> <mailto:stageline at gmail.com>>:
>
>     Sziasztok
>
>     Éjszaka leállt a gépem, legutóbb még sikerült újraindítani, fél 5
>     körül de most már nem volt hajlandó elindulni mert azt kérte
>     manuálisan futtasam az fsck-t. Tapasztalható volt hogy a gép lomha,
>     a top alig indult el pedig nem volt semmi komolyabb load a gépen.
>
>     Automatic file system check failed . . . help!
>
>     port frissítés is volt tegnap, de gondolom az nem okoz ekkora méretű
>     hibát. lehet hogy a merevlemez van a halálán?

> [...]

Egy hasonló esetben egy bios frissítés helyretette a dolgot.(Intel alaplap)
Másik esetben a táp csatlakozója okozott hasonló bosszúságot.(sata táp átalakító)
Ha elérhető helyen van, nem sajnálnám az időt egy memtest-re.
A livefs helyett egy 80GB-s diszken tartok egy 8.0-release-t.
Arról felbutulva gyorsan képet lehet kapni a hardver állapotáról.

üdv
berta