[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Ápr. 19., H, 13:19:15 CEST

2010/4/19 Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>:
> On 2010.04.16. 16:51, Gabor PALI wrote:
> Akkor talan el kellene kezdeni valamit szervezkedni. Kellene csinalni valami
> siteot, ahol osszegyulhetnek a tevekenykedni vagyok, es megbeszelhetik a
> hogyantovabbot, ki mit gondol es mit tud tenni.

  Folyamatban... :)

> Szerintem valamilyen hivatalos forma nem artana, a mar (es mindjart ujra)
> emlegetett finanszirozasi kerdesek miatt.

  E tekintetben tovabbra is varom az Egyesulet allasfoglalasat es
esetlegesen tamogatasat.

> <off>
> Ennek a magyarkodsnak eleg rossz zongeje van mostanaban [..].
> </off>

  Bocsanat, nem annak szantam.  Igazabol arra gondoltam, hogy szereny
korunkben is akadnak erdekes emberek, nem kell ahhoz hataron tulra
menni.  Masreszt ha magyarul vannak az eloadasok, talan tobben
becsabulnak rajuk.  De ha nagyon kell, megkerhetem peldaul Roman
Divacky-t (rdivacky at freebsd.org), hogy tartson valamikor egy eloadast
a ClangBSD-rol :)  Valoszinuleg Ivan Voras (ivoras at freebsd.org) is
szivesen jonne, Daniel Gerzo (danger at freebsd.org) egyebkent is szokott
Budapesten jarni.  Ha Nagy Robert nem ellenkezik, OpenBSD fejlesztoket
is lenyulhatunk egy-egy Hackathon alkalmaval.

> Akiket szinten elo lehetne keriteni: azokat a hazai fejlesztoket, aki
> tevekenyen reszt vesznek valamelyik bsd fejleszteseben, ok velunk szemben
> nem csak a szajukat jartatjak ;).

  Kikre gondolsz? :)  (Bar gyanitom, az emlegetett emberek is olvassak
(meg) a listat.)

:g