[BSD] OFF: APEH bevallo program FreeBSD alatt?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2010. Ápr. 17., Szo, 20:43:15 CEST

Sziasztok!

On Sat, Apr 17, 2010 at 05:17:30PM +0200, Berta Sándor wrote:
> Az Apeh után végre az ONYK adatszolgáltatási programja is jvm alapú (2010.04.16-óta).
> Már a Kincstár sem állhat sokáig ellent!
> Tehát már nem kell xp ahhoz, hogy valaki egy cég bevallásait, ügyeit intézze.
> Ezért gondolom, hogy a paletta kiegészülhet szűkebb szakmát érdeklő anyagok mellett
> felhasználói támogató oldalakkal. Ez pedig szakmai háttér nélkül nem áll meg.

Kicsit off, de ha már homár :-) Nektek sikerült az APEH-es bevallás
programot működésre bírni FreeBSD alatt? Mert ugye Linux elvileg
hivatalosan is supportált, de FreeBSD alatt nekem nem működött, mert a
telepítés ugyan "sikeresen" (hibaüzenet nélkül) végigmegy, de nem
telepíti azt a shell wrapper scriptet, ami a JVM hívási paramétereit
tartalmazza, enélkül viszont nem indul el, mert több memória kellene
neki, mint amit alapból kap a JVM.

BSD: An Operating System, Not a Religion.