[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Ápr. 15., Cs, 17:38:18 CEST

Szia!

2010/4/15 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>:
>  Sajnos jogos. Akartam kérdezni a bsd.hu-t látva, hogy fel lehet-e vállalni a
> működtetését, de mindig elfelejtettem.

  Szerintem sosincs keso.
  Ugy erzem, itt alapvetoen nem teljesen a hosztolasrol szol a
tortenet, hanem egy ertelmes (de legalabb is havonta frissitett) BSD
oldal kialakitasarol (mint amelyik annak idejen volt).  Kellenek
emberek, akik folyamatosan karbantartjak es tartalommal toltik fel.
  A cel talan egy komplett magyar nyelvu BSD honlap kialakitasa
lehetne, ahol mindenki kepviseltethetne a sajat kedvenc valtozatat.  A
FreeBSD eseteben a magyar dokumentacios projekt mar igyekezett par
lyukat betomni, de ahogy peldaul a te ZFS + jail leirasod is mutatja,
akadnak azert meg dolgok, amelyekrol lehetne irni.
  Meg kellene probalnunk felmerni, hogy egyaltalan lenne-e igeny erre,
es igen, akkor kik vallalkoznanak a feladatra.  Nekem ugy tunik,
mintha idokozben a HUP lassan atvette volna a BSD.hu szerepet is,
tehat megvan annak az eselye is, hogy felesleges eroltetni.  Egy
kompromisszum lehet a BSD rendszerekkel kapcsolatos hirek es irasok
automatikus importalasa, ahova neha be lehet szurni tovabbi Egyesuleti
bejelenteseket, valamint informaciokat az Egyesuletrol (pl. a Johann
altal is hianyolt kontakt).  Az oldal kozben igy a HUP-on keresztul
karban tudja tartani onmagat, ha kell.

:g