[BSD] munin panaszkodik

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Okt. 16., P, 18:55:35 CEST

Halihó!

Zahemszky Gabor írta:
> Nem en irtam, de maradjunk annyiban, hogy tud vicceket csinalni. (*) Pl.
> desktop gepet eselytelen vagy e nelkul a kavarodas nelkul csinalni (ugy kb
> mindent fel tudsz rakni csomagbol, de pl. adobe flash-t azt nem).

  Persze, de ez csomagok közötti függőségi probléma, amely van bőven akkor is,
ha csak az egyik, vagy csak a másik megoldást használjuk, a ports esetén is
vannak hülyeségek, legalábbis friss ports esetén is lehet tapasztalni, hogy
valami ritkán használt csomag régebbi csomagokra hivatkozik, amelyekből van
már újabb fenn, de neki a régi kell... :)
  De abból még nem tapasztaltam problémát, hogy hol a pkg_add, hol a ports
segítségével telepítettem egy csomagot...
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor