[BSD] munin panaszkodik

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Okt. 16., P, 15:35:59 CEST

> <flame>
> Ugy globalisan, nem ertem, miert csinalod azt, amit. Mit akarsz elerni?
> Miert nem jo a pkg_add -r munin-main?
> A 7-es bsd-re felkuzdeni a 8RC1-es portsot? Miert kell neked pont
> 5.8.10-es perl? Lenyeges feljesztes nincs benne, a perl6-ra valo
> atallashoz keszult (az meg odebb van), nem hiszem el, hogy barmi
> indokod lenne a hasznalatara.
> Ha csak szereted a verzioszamokbol allo monoton novekvo sort, akkor
> hasznalj debian sid-et vagy egyebb linuxot.
> </flame>

Nyilvánvalóan azért, mert nem értek hozzá! :-) Nem tudom hogy kell-e
nekem 5.10-es perl. Ezek szerint nem kell. Arról sem volt fogalmam hogy
ez egy 8RC1 port. Az történhetett hogy portsnap fetch + update után
átnéztem az UPDATING file-t, és valószínűleg átsiklottam egy fontos
mondat fölött. Lefuttattam valami

portmaster -o perl5.8 perl8.10

vagy hasonló parancsot, és upgrade-eltem a perl-t. Most már belátom hogy
az én hibám. :-) Tessék így el lehet k*rni egy rendszert. Szerencsére
még nem áll az összeomlás határán, de ha így folytatom... :-)