[BSD] munin panaszkodik

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Okt. 16., P, 11:21:28 CEST

> Az meg, ha jol latom, az rrdtools resze.
# pwd
/usr/ports
# make search name=rrdtools
#

http://www.freebsd.org/cgi/ports.cgi?query=rrdtools&stype=all

Nincs találat. Honnan telepítsem? Vagy ez nem egy port?

> Nem tudom, egyaltan, milyen bsd ez perl5.10-el? Kilistaznam a csomag
> tartalmat es neznem a szememmel, hatha megtalalom; portsban
> keresgelnek, nincs-e kulon csomagban, stb...

# uname -a
FreeBSD shopzeus.com 7.0-RELEASE-p5 FreeBSD 7.0-RELEASE-p5 #0: Mon Nov
17 21:37:25 EST 2008
root at shopzeus.shopzeus.com:/usr/obj/usr/src/sys/SHOPZEUS  amd64

A ports tree-t néhány napja frissítettem (portsnap fetch ; portsnap
update ).
A perl innen lett telepítve: /usr/ports/lang/perl5.10

A munin cron üzenet innen jön:   /usr/local/bin/munin-cron
Ez egy nem konfigurálható program amit a munin port rakott föl magának,
tehát illene megtalálnia a saját Munin.pm állományát, nem?

Következő lépésben frissítem a munin-t a legújabb verzióra. Ha nem oldja
meg az sem a problémát akkor visszatérek.

Üdv,

   Laci