[BSD] FreeBSD és virtualizáció

Gyorgy Simon gyorgy.simon at gmail.com
2009. Okt. 13., K, 12:16:50 CEST

Hali,

Ez lehetséges, csak szerintem sysprep-pel állítsd le a vindozer-t és akkor
az első indításkor ujra elkezdi a hardware felderítést, virtualizációtól
függetlenül. Ez hasznos tud lenni :D

Egy másik kérdés merült fel bennem a VirtualBox-ot illetően. Tud FreeBSD-n
bridge-elt interface-t? Mert nekem azt mondta, hogy nem támogatja. Én néztem
be valamit. vagy tényleg csak a nat megy?