[BSD] bsd vs linux halozati sebesseg

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2009. Okt. 13., K, 01:04:28 CEST

Auth Gábor írta:
> Halihó!

>   Hm... a wget -O /dev/null paraméterrel fut? Bár nem hinném, hogy ez sokat
> segítene, ha a fájlrendszer amúgy jól működik.

Scp-vel is irja/olvassa a diszket, az iso-t masolgattam ide-oda, es a
(meg ures) 8G ramban csak talal buffert a 600M-s isonak :) Annyi
fejlemeny van  Tamasi Akos otlete nyoman, hogy csak ftp-vel csinalja, ha
http-vel toltok le, akkor nincs/sincs gond; ezeken meg valami webes
portal lesz ftp nelkul, igy ha megoldas nincs is ra (ettol meg erdekes
talany, hogy miert haragszik az ftpre) , a kerdes kritikus resze
megoldotott, nem csak a ket gep kozott gyors a net. Volt par gond a
hostinggal, nem az os-re kezdtem gyanakodni.