[BSD] tananyag?

Balázs Mátéffy repcsike at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 13:21:20 CEST

Szia,

Michael W. Lucas - Absolute FreeBSD, 2nd Edition - (NoStarch)Elég sok
homályos dolgot felfed. FBSD 7.x

vagy

Greg Lehey (alias Groggy) - The Complete Freebsd (O'Reilly) Ez még ugyan
FBSD 5.x De ez úgy vettem észre sokkal kiterjedtebb könyv, Lucas-szal
ellentétben, aki inkább a gyakorlati dolgokra öszpontosít.
*
*Nekem ezek megvannak, Lucas könyveit csak ajánlani tudom, amellett, hogy
informatív szórakoztatóan ír.

Absolute Freebsd középhaladóknak szerintem tökéletes, még up to date
infokkal van ellátva. Ezek sem a szó legszorosabb értelmében vett
tankönyvek. Önálló tanulásra van, nem pedig tanításra. Viszont szépen fel
vannak építve.
*
*Üdv:

M.B.*