[BSD] folyamatirányító rendszer FreeBSD-n

László Böszörményi laszlo.boszormenyi at gmail.com
2009. Okt. 5., H, 12:37:12 CEST

Megerősítem, ez a két sor alapból benne van a kernel konfigurációban
(kitömörítettem, megnéztem):
options         COMPAT_43               # Compatible with BSD 4.3 [KEEP
THIS!]
options         COMPAT_FREEBSD4         # Compatible with FreeBSD4

Többi nincs mivel 5.5-nél még nem is léteztek. Továbbra is ott vagyok ahol a
part szakad; 5.4 alatt működő binárisok miért adnak "Exec format error.
Binary file not executable." hibát 5.5 alatt?

Zahy, Ago, Replaced olvassátok ezt, valami ötlet?

Laci/GCS

--------- következő rész ---------