[BSD] denied AXFR a logban

Berta Sándor berta at beco.hu
2009. Nov. 28., Szo, 01:05:07 CET

Gabor HALASZ írta:

> Milyen teher? Es mit csinalsz a napi sokezer ssh auth kiserlet logjaval?

> PF-fel sehogyan (ha irsz ra olyan elvetemult rulet, mint amit
> javasoltak, akkor a nevezett host fele meno/felol jovo dns forgalmat is
> blokkolod).

Mindíg ugyanazt a 20-at kéri le, ha belendül, akkor 5-6mp-ként.
Miután elég sok zona van, nem jöttem rá, hogy miért ezeket kéri folyton.
Valami olyat olvastam, hogy az OSI rétegben kell hozzá matatni.
Ehhez neki kellene ülni, és átrágni.
Reméltem, valaki már belefutott ebbe és egy rövid útmutatóval megspórolja
nekem az OSI léjerekkel való közelebbi ismerkedést. :-)

Jó hétvégét mindenkinek!
üdv
berta