[BSD] ZFS kérdések #1

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2009. Nov. 11., Sze, 14:31:30 CET

Hi,

Az alabbi problmat en is megerositenem, illetve kiegeszitem annyival,
hogy ha a bios-ban ahci, vagyis raid mod van beallitva szemben a nativ
mod kezelessel, akkor nincs ez az akadozas problema, csak eppen pl egy
winxp mar nem latja sp3-mal sem a disket. Minimum kell ra a vista,
illetve ugyanezen helyzetben a linux/bsd-k sem kezelik a disket...
legalabbis ez volt fel eve. Nem tudom azota ez valtozott-e mar es van-e
tamogatottsag.

Andras