[BSD] ZFS kérdések #1

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2009. Nov. 11., Sze, 12:11:30 CET

peter.stosz at mentat.hu wrote:
>  >En biztosan. Az nvidia vezerloi eleg lassuak (illetve a driver, win
>  >alatt gyors), az ich10 gyors, de a mig dolgozik, megall a gep (ez nem
>  >
> ICH10-zel kapcsolatban pontosan mi volt a tapasztalat?
> (Sun cert-elte ICH10-et)

Amit Arany irt: szo bennszakd, hang fennakad, lehellet megszegik :) Szo
szerint, meg a hang is akadozni kezd, eger megall, stb...Linux alatt is,
win alatt is. Hogy arrol a kellemetlen tulajdonsagarol meg ne
feledkezzek, hogy nem tud mixed modot; es raid modban mashogyan kezeli a
diszkeket mint sata modban (raid modban a single diszkeken sem latja
azt, ami ott volt), igy migracio es hasonlo kellemessegek nincsenek.
Ich10-nel meg nem lattam, de a regebbieknel gyakran elofordult, hogy egy
diszkhalal magaval rantotta a vezerlot is, meg a biosbol is orokre
eltunt, mindezt intel alaplapon, nem valami kinai lomon.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>