[BSD] 64 bit

Adam Hoka adam.hoka at gmail.com
2009. Nov. 11., Sze, 11:20:20 CET

On 11/10/09 21:19, Zsolt Kúti wrote:

> Az utolsóra reagálva mindenkinek köszönöm az infókat. Nem mondtam, h
> desktop használat miatt érdekel elsősorban, de mindenképpen hasznos
> tudni a szerver oldali vonzatokról is.
>
> Igen, a flash 32 biten is nagyon nyögvenyelős, ezek szerint 64 biten
> méginkább figyelni kell. Az előbbin próbáltam wine alatt. Ment ugyan, de
> nagy terheléssel és szaggatva. Vszínűleg egy linuxos operával fogom
> megpróbálni.
> Portokat a mondottak szerint átnézem majd.
> Bár desktopon a 4GB-os határ látszólag nem különösebben érdekes,
> [...]

Elvileg lehet gyorsabb, pl van benne 8 extra register az eddigi 8 melle,
teheat osszesen 16. Pl. igy lehet fv hivaskor registeren atadni
argumentumot, mint risc-en szokas. Elvileg valamiert, amire mar nem
emlekszem a system call is lehet "olcsobb".

Persze nem feltetlenul hasznalja ezeket ki optimalisan az OS, probald ki. :)

--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability.