[BSD] hardware kompatibilitas OpenBSD

Nagy Gabor nagygabor.info at gmail.com
2009. Nov. 11., Sze, 00:54:18 CET

Joestet!

Tanulasi/backup celbol szeretnek osszerakni egy kisfogyasztasu gepet
[otthonra, 24h-ban futna], amire majdan OpenBSD-t terveznek felrakni.
Csak annyit szeretnek megtudni, hogy mennyi problemaba fogok utkozni,
ha peldaul egyszeruen veszek egy gepet, es megprobalok ra felrakni egy
OpenBSD-t. Gondolok peldaul egy mini-ITX-es, atom n330-as-ra [ASRock
A330GC]. Leteznek kulon olyan alaplapok, amiken esetleg nem lehetne
eletre kelteni?

Elore is koszonom a tapasztalatokat.

Nagy Gabor

p.s.: tudom, hogy FreeBSD mailing list, de nem talaltam OpenBSD-set
[azert a magyar, mert nem akarok kulfoldrol rendelni alaplapot].