[BSD] 64 bit

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Nov. 10., K, 17:09:03 CET

Andras POTOCZKY írta:
> hi
>
> En mar regota hasznalom (ertsd honapok ota, de ez az informatikaban
> mar tortenelem) a 64bites FreeBSD-t es eddig nem vettem eszre semmi
> kulombseget az altalanosan altalam hasznalt programok kompatibilitasat
> tekintve. (Postfix, apache, mysql, pop/imap, smb, dns...)
>
> Attol mindig tavol tartom magam hogy a piacon kaphato legujabb
> csodavasra tegyek FreeBSD-t, mert ott elofordulhat, hogy hdd kezeles,
> halozati eszkoz problema merul fel, de ez fuggetlen a 64bites
> rendszertol, elofordult regebben is... ja es ez linux eseteben is
> [...]
Nekem több mint 1 éve futnak 64 biten applikációs szerverek, meg web+db
szerver is. Általában véve nekem sem volt kompatibilitási probléma, két
dolgot kivéve:

- skype 64 bitre - bár most már létezik de nem az igazi. mindig lefagy
elszáll stb. főleg távoli X szerverre kitéve
- adobe flash player - nem csak a firefox-ot hanem az egész X szervert
képes azonnal lefagyasztani. Ha véletlenül mégis működik akkor borzalmas
CPU drain. De mondjuk ezzel 32 biten is vannak néha problémák.

Üdv,

   Laci