[BSD] dinamikus valtozok

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2009. Nov. 3., K, 17:10:35 CET

Hi,

Igen, jol latod, ez egy pelda csak.

Az eredeti egy kozepesen egyszeru archivalo script. Gyakorlatilag tar-al
a megadott utrol a megfelelo parameterekkel osszeszedi az anyagot es
learchivalja a megadott helyre, vagy attolti ssh tunelen egy masik
szerverre helyi letarolas nelkul. Ossze-vissza allithato benne hogy
milyen periodikussaggal mentsen akar a napokat is kivalasztva, ha nem
kell csak szerdan es penteken mentes pl.

Kb ~30 szervert felugyelek es nagyon fontos, hogy ne legyen a
szervereken tul nagy kulombozoseg, mert egy esetleges rendszerhibanal
azonnal tudom mihez kell nyulni. 1x beallitom a beuzemeleskor az
igenyeknek megfeleloen es idoszakosan csak a kimenet epseget es megletet
ellenorzom. Ennyi a lenyege.

Lehet letezik mar ilyen a piacon, de amiket eddig talaltam valamiert nem
feleltek meg. Inkabb megcsinaltam magam, csak most kicsit bovitettem rajta.
Gondolkodtam rajta, hogy megcsinalom inkabb c-ben, de annyira azert nem
bonyolult, lehet csak az idomet vesztegetnem vele. Mukodik igy is.

udv,
  Andras