[BSD] dinamikus valtozok

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2009. Nov. 3., K, 16:43:50 CET

Hi,

Koszi, bocs hogy nem valaszoltam meg a gyors valaszra, de azota most
sikerult gep ele kerulnom, de mindjart kiprobalom.

Egyebkent a scriptnek nincs bemeneti parametere. Ami info kell, azt a
script elejen valtozokban deklaralom es mielott a kerdes felmerulne,
igen, tudnam a szuksegeseket is definialni, de szepen es kulturaltan
akarnam megcsinalni, nem pedig egy hosszadalmas case agazassal. Lusta
vagyok sokat gepelni, igy meg csak par sor az ide vago resz :)

Egyebkent cron job lesz es a szerverekhez, amiken ez futni fog, nincs
senkinek hozzaferese az uzemeltetokon kivul, vagyis nincs user aki
megszivathatna.

Na kiprobalom mindjart es meg1x koszi :)

Andras