[BSD] kulfoldi NS Mo.-on hosztolt szerver .hu domain-jehez

Gábor Kövesdán gabor at FreeBSD.org
2009. Már. 28., Szo, 17:38:04 CET

pwmosquito escribió:
> Szia,
> igen, az tiszta sor, a kerdes inkabb az, hogy a valosagban mennyire
> erint ez egy webes szolgaltatast? (gyakoribb kieses, esetleges
> lassulas, stb...)
> Az ok egyebkent az, hogy tele lett a hocipom azzal, hogy Mo.-on nincs
> egy epkezlab webes DNS felulettel rendelkezo szolgaltato (csak
> igergetik, hogy lesz),
> szoval ha esetleg valaki tud ilyenrol, akkor ne tartsa magaban.
Sok külföldi szervert nézegetünk nap mint nap, általában mégsem
mondhatjuk el, hogy a külföldi szerverek nagy része lassabb lenne, mint
a magyar szerverek. Ebből kiindulva szerintem nincs észrevehető
lassulás, főleg ilyen parányi kis UDP csomagoknál. Kiesés meg külföldtől
tekintve elfordul szerény kis hazánkban, amikor véletlen kábeleket
vágnak át és egyéb balesetek történnek, de ehhez meg hozzá kell szoknunk. :)

Üdv,

--
Gabor Kovesdan

EMAIL: gabor at FreeBSD.org .:|:. gabor at kovesdan.org