[BSD] [FreeBSD] HAL automount gondok

Thomas A. Anderson haho.ocsi at gmail.com
2009. Már. 11., Sze, 16:20:24 CET

Hi

Az előző emailem előtt már átrágtam magam rajta.
De szerintem ez az automount egy másik gondból ered. Mivel nemtudom
leállítani a gépet gnomeból (bár elvileg az csak  a shutdown parancsot adja
ki, ami csak annyi, hogy konzolban nyomni kell egy gombot, hogy újrainduljon
a gép, tényleges leállítás meg a shutdown -p now vagy a halt -p)
Gdmben sem tudom kikapcsolni a gépet "Failed to stop computer".