[BSD] fbsd + bt878

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2009. Már. 10., K, 15:04:47 CET

Szia!

Székvölgyi Péter írta:

> mencoder -endpos kapcsolója segíthet a darabolásban.
> Az átfedést időzítéssel a mencoder 5 percig 10 mp-ig vett fel
> és "&"-el indítottam aztán a ciklus várt 5 percig és indította
> a köv mencoder-t. így volt cirka 8 mp átfedés...
>
> Ha win-en le akarod játszani javaslom a vcodec=msmpeg4 opciót.
Köszi az ötleteket! Én is valami ilyen endpos-szerűre gondoltam egy
while ciklusban, csak akkor még nem tudtam mi a neve.

Ezek szerint a device-ra többen is rácuppanhatnak és akkor ahányan
"nézik", annyian ugyanazt "látják"? Ez így jól hangzana.

A gép amiről szó van egy P3 1.4GHz (ez volt azonnalra). Jelenleg 90%
tájéki processzorterheléssel megy az mencoder, ehhez képest az msmpeg4
kódolása erőforrásigényesebb vagy sem? Meg gondolom akkor nem mpeg,
hanem avi lesz a kimenet.

Üdv,
Zsolt