[BSD] gvinum velemenyek

Attila GOLONCSER agoloncser at gmail.com
2009. Már. 3., K, 13:12:26 CET

Sziasztok!

> Én egy hibát látok. Miért a slice-t mirrorozod, és miért nem a benne levő
> partíciót, ahogyan a swap-nél?

Ez teljesen jogos. A lenti kimentek mar csak az aktualis szenvedesem
miatt neznek ki igy. Slice-ra es, particiora is a jol ismert "Can't
store metadata ... Operation not permitted" uzenetet kapom, meg akkor
is ha az adott FS nincs felmountolva (pl. /tmp-el probaltam).
kern.geom.debugflags=(16|17) eseten is.

Egy kerdes meg felmerult bennem ezzel kapcsolatban. A Bra altal
mutatott felosztas mennyire megbizhato ha kiesik az egyik disk? Teljes
mirror eseten (ad0 - ad1) teljesen jol mukodik, azt probalgattam
sokat. Folbootol igy, ha csak a gmirror-al tukrozol, vagy kell meg
bootmanagert telepiteni a masodik diszkre kulon?

A Google nem baratkozik velem ezugyben, van valami tippetek van
esetleg esetleg a fenti problemara? Egy teljesen szuz VirtualBox-os
telepitessel jatszok. A renszerrel, amire kellett volna, tegnap kesz
kellett lennem, az kapott egy teljes disk mirrort, de a problema ettol
fuggetlenul foglalkoztat.

Udv es koszi!

Goloncser Attila