[BSD] fura firefox3+flash10 viselkedés

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2009. Jún. 19., P, 06:41:33 CEST

Szia!

On Fri, Jun 19, 2009 at 01:38:24AM +0200, Gyorgy Simon wrote:
> Nagyon erdekes problemaval talalkoztam. pkg_add-dal telepitettem
> firefox3-at, es ports-bol linux_base-f8-at csakis azert hogy tudjak
> telepiteni flash10-et. Nos azt hittem hogy megy minden szepen, de egy
> ido utan erdekes problema kovetkezik:
> LoadPlugin: failed to initialize shared
> library /usr/local/lib/firefox3/plugins/nppdf.so [/lib/libc.so.7:
> version GLIBC_2.1.3 required by /usr/local/lib/firefox3/plugins/nppdf.so
> not found]

Ez azért van, mert az nspluginwrapper, ami a linuxos flash plugin
FreeBSD alatti működtetéséért felelős, elvileg képes ugyanerre a linuxos
Adobe Reader esetén is (bár nekem az Acrobat plugin még sosem működött,
és nem is hiányzott) De ettől a flash még tényleg nem fog megállni. Nem
tudom pontosan, hogy a pkg-ek milyen opciókkal települnek, de
valószínűleg fenn van a linuxos Adobe Reader is nálad valahol.

> Ezt ertenem is ha nem egy flash video kozben tortenne. Ertem ez alatt,
> hogy nezem a videot es elkezdi ezt dobalni, es a firefox megall.
> Van valakinek valami otlete? Elore is koszonom a segitseget.

Úgy egyébként viszont nem tudom mi lehet a baj, mert nálam megy az FF3 a
flash10-el, csak ritkán fordul elő, hogy pl a videó rángat, vagy
meg-megáll (és akkor sem tart sokáig, csak pár másodpercig, aztán megy
tovább).

BSD: An Operating System, Not a Religion.