[BSD] Spam filter gyorsan és hatékonyan

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Júl. 23., Cs, 07:10:17 CEST

Halihó!

István írta:
> tovabbra sem latod at amit irok
> 1 darab postfixem van 1 darab szerverem es kb. 500 emailcim akikkel
> levelezek, orankent maximum 100 email
>
> ezekkel a peremfeltetelekkel kurvara mindegy mit hasznalok, nem fogom magam
> szopatni egy perlben takolt sqles retekkel

  Idéznék tőled: "Kis meretben ez az egesz sqlquery dolog nem fogja lassitani
a szervered erezheto mertekben de en nem nagyon engednem ra mission critical
mail szerverre ;)"

  Én erre reagáltam, hogy nagy méretben nem biztos, hogy nyerő a bdb az sql-el
szemben, fura dolgok jönnek elő, amikor több szálon kell megoldani a
problémát.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor