[BSD] Spam filter gyorsan és hatékonyan

Molnár Roland lavian at tolna.net
2009. Júl. 21., K, 16:52:54 CEST

> Igaz hogy nem próbáltam az sqlgrey-t de a probléma jellege (miszerint
> csak egyetlen adattábla van és abban is csak 3 oszlop) azt sugallja
> hogy SQL használata fölösleges overhead. Hmm ha esetleg az sqlgrey-nek
> van valami extra funckiója amire nekem nagy szükségem van, akkor
> meggondolnám.

Átnéztem, nem használtam eddig, és amiben fantáziát látnék akár az én
esetemben is az az, hogy egy közös adatbázisból dolgozik több vason levő
sqlgrey, így gyakorlatilag azonos feltételek alapján működik mind. Ez
dicséretes és az is, hogy akár külső programokkal is lehet manipulálni a
táblákat, ha kell.
Másban nem látok plusz dolgot számomra.