[BSD] Spam filter gyorsan és hatékonyan

Molnár Roland lavian at tolna.net
2009. Júl. 21., K, 16:12:30 CEST

István írta:
> jah foleg ha az adat tabla amibol kverizel nagyobb mint a memoria
> ahova kesselhetnel
>
> bele se merek nezni milyen kverik futhatnak mert ha full table scanek
> akkor inkabb haggyuk is ezt
Még mindig nem értem a problémád.
Ha valaki SQL alapra helyezi bármely dolgát, előtte ép ésszel felméri mi
kell hozzá és olyan vasra rakja. Abban igazad lehed, hogy sufni sql
szerverek valóban tudnak lassúak is lenni, de a cache-ben tárolt adatok,
akkor is ott vannak és van még egy plusz cache mechanizmusod a kernel
filecache-elése fölött, így szerintem még mindig inkább nyersz vele.
Az agyatlan SQL lekérdezések okozhatnak gondot, de nem hiszem, hogy egy
ilyen publikus megoldást ne nézne át pár SQL-hez értő ember is és ne
javítaná ki, ha gond lenne vele.

Van tapasztalatod már az SQLGrey-jel, vagy csak az SQL irányában van
ellenérzésed?