[BSD] Spam filter gyorsan és hatékonyan

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Júl. 21., K, 15:18:55 CEST

Molnár Roland wrote:

> A tapasztalataidra azért majd kíváncsi lennék pár nap üzem után, mivel
> sok helyen ez eléggé vallási kérdésként működik: greylist vs spamszűrő
> (Én a kettőt együtt szeretem és szintén postgrey(+spamassassin).)

Azt már most meg tudom mondani hogy legalább 95% spam-et megfogott. :-)
Ez tök jó! A másik részére (elvesznek olyan levelek amiknek nem kellene)
még nem tudok mit mondani. De a user-ek már most nagyon örülnek. :-)

Az egyedüli baj hogy idegen címekről érkező, nagyon fontos és sürgős
levelek (mondjuk megbeszélik az ügyféllel hogy küldjön el valamit) nem
érkeznek meg azonnal. De emiatt még eddig senki nem panaszkodott -
biztosan megszokták már a hasonló dolgokat és nagy duzzogva el tudják
fogadni. Én meg persze nem kötöm az orrukra hogy ez a spam elleni
védekezés mellékhatása így aztán továbbra is én maradok a jó fiú. :-D

Üdv,

   Laci