[BSD] Spam filter gyorsan és hatékonyan

Péchy Gáspár gpechy at ggg.hu
2009. Júl. 20., H, 17:12:23 CEST

pf ( érvénytelen/blacklisted IP eldobás ) és parlagi spamszűrést ( RBL / amavis ) csinálok, cca
90-95%a a spamoknak kiszűrve anélkül hogy eddíg egyetlen "jó" levél elveszett vón. ( Valszeg
szerencsésen nyúltam hozzá a pontokhoz ).
A biztonsági megoldás - spamszűrés esetén - ha a spamnak értékelt levelek az adott domain "spam"
mailboxába vannak irányítva ahol admin vagy valaki ellenőrizheti. ( jól jöhet a pontértékek
belövéséhez is )

Gazsi