[BSD] Spam filter gyorsan és hatékonyan

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Júl. 20., H, 13:35:58 CEST

Auth Gábor wrote:
> Halihó!

> Ebben a témában is firkáltam pár dolgot:
> http://wiki.javaforum.hu/confluence-2.10/display/FREEBSD/Mail
> http://wiki.javaforum.hu/confluence-2.10/display/FREEBSD/Mail+spam

Hű köszönöm mindenkinek! Sajnos a leírás még így is több oldal és
szeretném is megérteni hogy mit csinálok. :-( Úgy látszik mindenképp
több lesz mint 1-2 óra. :-( A tanítás dolog nagyon jó, de itt egy email
cím van megadva ahová küldve "biztosan spam"-nak lesz nyilvánítva.
Hogyan tudnék feldolgozni egy egész maildir-ben tárolt email halmazt?
Ahhoz programot kell írnom? :-s

Nálunk nincsen Jail és jelenleg nem is lehet mert a beérkező leveleket
más (custom) programok dolgozzák föl amik adatbázisba írnak, SMS-t
küldenek stb. De lehet hogy jó ötlet lenne.

Üdv,

   Laci