[BSD] Fw: Re: Server üzemeltetés

Jana Attila jana.attila at freemail.hu
2009. Jan. 28., Sze, 10:29:03 CET

---------- Eredeti üzenet ----------
Dátum:          2009. január 27., kedd, 15:36:37
Feladó:         Jana Attila <jana.attila at freemail.hu>,
Címzett:         <bsd-request at hu.freebsd.org>,
Másolatot kap:
Tárgy:          Re: Server üzemeltetés Nos az olvasottak alapján felvetődik bennem mégegy kérdés, elbirna-e egy asztali PC web-es kiszolgálást? A PC adatai:
CPU: Duron 1,6GHz
Alaplap: ESC K7VTA3
Video: 32mb (de ez gondolom nem lényeges, hogy milyen)
HDD: 20G 7200RMP (egyenlőre, később + 250Gb)
RAM: 256mb DDR-400 (vagy 512mb)
Táp: 250W Codegen

egy művészeti iskola honlapját szeretném üzemeltetni rajt, természetesen a gépen az OS FreeBSD-7.1 RC2 lenne, és a szobámban ithol szeretném üzemeltetni. És lenne még valami, nem fog elszálni a teljes PC ha pl. sokan nyitjék meg egyszerre az oldalt, vagy kezdenek el letölteni? Amúgy itt Kárpátalján még ilyen hivatalról, hogy "web-és ftpszerverügyi minisztériumba" nem tudok vagy csak még én nem hallottam róluk. :)

BSD listára a leveleidet a következő címre küld
	bsd at hu.freebsd.org

Web-en keresztüli fel- vagy leiratkozáshoz látogass el ide
	http://www.hu.freebsd.org/hu/mailman/listinfo/bsd
vagy, küldjél egy 'help' tartalmú levelet az alábbi címre
	bsd-request at hu.freebsd.org

A lista adminisztrátorát itt éred el
	bsd-owner at hu.freebsd.org

Levél tárgyának a tartalmára utaló szöveget adj meg, válasz esetén is,
mert sokat nem lehet megtudni, ha a levél tárgya valami ilyen "Re: BSD
digest tartalma..."

Mai témák:

   1. IBM x3250 és lmmon (Auth Gábor)
   2. Server üzemeltetés (Jana Attila)
   3. Re: Server üzemeltetés (Egervary Gergely)
   4. Re: Server üzemeltetés (Auth Gábor)
   5. Re: Server üzemeltetés (Viktor Cemasko)

Message: 1