[BSD] raid

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2009. Jan. 23., P, 17:29:43 CET

> Kivetel ez alol az az eset (imho), ha a raid vezerlo egy Mylex.
> Velemenyem szerint az a satan muve, volt itt ivekkel ezelott 4-5
> db, hat volt miattuk par atvirasztott ejszakam.
>
> Kicsit regi a thread, ha meg nem dolt el a dolog, es nem akarod
> megszivatni magad nagyon, akkor hasznald az adaptec -et + gmirrort.
Mi baj volt a Mylex -el?

Nekem igazabol sohasem volt vele bajom.
Csak annyi, hogy nem tudtam bsd alol, parancssorbol cseszegetni a
tomboket. Nomeg az, hogy igen kenyes volt a pci sebessegere.
Adatvesztesem soha sem volt.

Azt persze nem ertettem, hogy a jdd -ket minek csoportokba
rakosgatni, majd utana ezeken keresztul definialni a
"system drive" -okat.

No meg egy picit erzenyek volt a lelkem, azaz, hogyha
hotswap -nek neztem a nem hotswap -es keretet, akkor
amikor kiszedtem egy hdd -t menet kozben, akkor megvolt az
esely arra, hogy nehany masik hdd -t is "dead" -be tett.
De ezeket a konfig utility -jen keresztul, egy mozdulattal
(adatvesztes nelkul) "online" -ba lehetett tenni.

Neked mi volt a rossz tapasztalatod?

ICQ: 45766480, MSN/skype: michael at mail.bme.hu