[BSD] zfs - vm.kmem_size

Gyorgy Simon gyorgy.simon at gmail.com
2009. Jan. 20., K, 10:52:32 CET

Hi,

RAM: 2.8 GB   << Azért csak ennyi, mert van az alaplapra epitve egy VGA
kartya, es azt hasznalom 256MB RAM-mal.
# uname -rm
7.0-RELEASE-p9 i386

Csini irokmany. Ezeket a lepeseket csinaltam vegig en is, csak a
kernel.vm_size van kihagyva. Pedig gyanitom, hogy ez lehet az oka az
ujraindulasoknak. Vagyis semmi mas nem indokolja, illetve maskor nem is
indul ujra magatol.