[BSD] BSD digest, 69 kötet, 17 szám

Jana Attila jana.attila at freemail.hu
2009. Jan. 18., V, 01:30:10 CET

Végre megyen localhost-rol!!!!
Csak mégegy kérdés: az apache-2.2.11-et cd-ről raktam fel a root könyvtára a /usr/local/apache2 -ő és hiába irom be az /etc/rc.conf fájlba hogy apache2_enable="YES"
 nem indul a rendszerinditáskor. Mit kell ilyenkor csinálni? A /usr/local/etc-ben nincs apache2 nevezetű mappa, sem a /usr/local/etc/rc.d -be apache nevezetű fájl.

BSD listára a leveleidet a következő címre küld
	bsd at hu.freebsd.org

Web-en keresztüli fel- vagy leiratkozáshoz látogass el ide
	http://www.hu.freebsd.org/hu/mailman/listinfo/bsd
vagy, küldjél egy 'help' tartalmú levelet az alábbi címre
	bsd-request at hu.freebsd.org

A lista adminisztrátorát itt éred el
	bsd-owner at hu.freebsd.org

Levél tárgyának a tartalmára utaló szöveget adj meg, válasz esetén is,
mert sokat nem lehet megtudni, ha a levél tárgya valami ilyen "Re: BSD
digest tartalma..."

Mai témák:

   1. Re: web server config (Jana Attila)
   2. Re: web server config (Illó Gábor)
   3. Re: web server config (Zahemszky Gábor)
   4. Re: IPNAT vs. NATD (Andras POTOCZKY)
   5. Re: IPNAT vs. NATD (Auth Gábor)
   6. Re: BSD digest, 69 kötet, 15 szám (Jana Attila)
   7. ZFS (Auth Gábor)
   8. Re: BSD digest, 69 kötet, 15 szám (Zahemszky Gábor)
   9. Re: BSD digest, 69 kötet , 15 szám (Auth Gábor)

Message: 1