[BSD] BSD digest, 69 kötet, 17 szám

Jana Attila jana.attila at freemail.hu
2009. Jan. 17., Szo, 15:26:56 CET

> [...]

>beleírod hogy töltse be a kernelbe ezt a modult (accf_http_load="YES") akkor
>ez a figyelmeztetés is el fog múlni, de nem ez a gondja.

>Kívülről azt a domaint, amit most használtsz (attila-home.hu) nem fogod
>tudni elérni, csak localhoston és csak úgy hogyha beírod a /etc/hosts
>fájlba, ugyanis ilyen domain nem létezik, nincs regisztrálva. Még azt tudod
>csinálni, hogy azon a gépen beállítod a hostot amiről az attila-home.hu -t
>el akarod érni, windowsnál ez C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts fájlt
>jelenti, oda kell beírni az ipcímet és egy tabulátorral elválasztva tőle

Nos, hogy csak ip-re reagáll azalatt az értem,hogy mikor beirom http://10.121.245.253 akkor kiírja a phpinfot, de mikor azt írom,hogy http://attila-home.hu akkor azt írja, hogy az IExlporer nem találja vagy nem tudja megnyitni az oldalt.
Az /etc/hosts-ba beírtam ahogyan írtag Gábor:
127.0.0.1<--->attila-home.hu
127.0.0.1<--->www.attila-home.hu
vagy így kellett volna?:
10.121.245.253<--->attila-home.hu
10.121.145.253<--->www.attila-home.hu

A Domain-omat hogyan kell regelni? Tudom, hogy vannak oldalak pl.:freeweb.hu stb. de ott a tárhelyet is biztosítják, de én úgy szeretném ha a saját serveremen lenne minden.

> [...]
>From: Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>
>Subject: Re: [BSD] BSD digest, 69 kötet , 15 szám
>To: Magyar BSD levlista <bsd at hu.freebsd.org>
>
>Halihó!

> Olvasni próbáltál már?
>http://www.freebsd.org/doc/hu/books/handbook/
>http://www.freebsd.org/doc/hu/books/handbook/network-apache.html

 > Kicsit változtatni kellene a hozzáállásodon. Nem azért vagyunk, hogy azonnal
>válaszoljunk és megoldjuk az összes problémádat. Szívesen segítünk, hogy
>látjuk azt, hogy Te is teszel valamit az ügy érdekében... szóval olvass és

Megvan nekem is és rendszeresen olvasom,nem akarok rosz diák lenni, csak a fórum azért van hogy kérdezzünk,vagy nem akkor többet nem irok! 3 éve ismerkedtem meg a FreeBSD-vel de csak most tudom rendesen tanulni-tanulmányozni mert eddig nem volt Inet-em! És gondoltam a HandBook mellet tapasztal felhasznállóktól kérek segítséget ha elakadok valahol!!!

Akciós utazások Thaiföldre!
Thaiföldi utazások már 159.900 Ft/fő-től.
http://www.budavartours.hu/thaifold/?utm_campaign=origo&utm_source=freemail_kimeno_090116&utm_medium=ct&utm_content=thaifold_akcio