[BSD] Postfix + TLS key password gond

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Jan. 14., Sze, 13:20:46 CET

Szerencsére sikerült más megoldást találnom, mivel a jelszó a birtokomban
van így oldódott meg némi google keresés után:

cp eredeti.key backup.key
openssl rsa -in backup.key -out nopasswd.eredeti.key

A fentivel nem kell újra gyártani a kulcsot és nem kell visszavonni a
tanúsítványt sem, tehát mondhatni jól jártam. Köszönöm a lenti verziót is,
feljegyeztem.