[BSD] penteki sorozes

Erdei Zsolt woodi at woodi.hu
2009. Jan. 11., V, 08:44:12 CET

Sziasztok,

Aki ott volt az tudja milyen temakat pedzegettunk, de dontes nem szuletett.
Javaslom, hogy _2_ heten belul legyen dontos ( azert kell hatarido, mert e
nelkul a budos eletbe semmi nem lesz ), elnokseg dont.

A bsd.hu alatt porgo weboldal, ha a nem szeretnek csunyan es erosen
fogalmazni, nos szar.
A linkek nagyresze ( szerintem egysem ) nem mukodik, az egesz oldal nincs
karbantartva, sajnos, es ez a kulcsa a dolognak.

Javaslom, hogy a gep nemi tisztaba rakasabval egy "uj" weboldallal,
probaljunk mar valami bsd egyesuletes szint vinni az emberek
mindennapjaiba.

A vilagon mast nem kellene tennunk, mint egyeb oldalakrol ( osdir,
bsdtoday, ..... ) a cikkeket egyszeruen atemelni az oldalra ( akar
scriptbol ).
Persze, szep es jo lenne, ha a ezek a cikkek magyarul jelennek meg, de
szerintem errol lemondhatunk.
Senkinek nincs arra sem ideje, sem kedve, hogy forditson, de mivel picit
modopsulo tartalom lenne az oldalon, az elnokseg folyamatosan irhatna ki a
sorozesek idopontjat, helyet. Tarthatunk workshopot. Egy izgalmas temara
biztosan mondom, eljonnenek az emberek, megha a *bsd nem is kedvenc /
ismert rendszer.
Ezekrol is kerulhetne fel beszamolo / kepek / jegyzet.

Amikor beleptem ( es rendes tagga valtam :)) meg csinalt vmit az egyesulet,
aztan probalkoztunk mi is.

Jelenleg vegetalunk, illetve doglodunk.

Jelen levelem _VI TA IN DI TO_

udv,