[BSD] Thunderbird filter sync

BÁLINT Bekény bekeny at balints.com
2009. Jan. 9., P, 15:33:03 CET

> Ha a websieve-re gondolsz, az nem mukodik vele, direkt kiemeli.

Szerintem csak akkor, ha a natív ManageSieve daemont használod vele.

> A hordes nem a cyrusos sieve implementacioval beszelget ugye?

Gyakorlati tapasztalatom nincs, mert nem nagyon használok Ingo-t, de úgy
tudom beszélget vele (talán patchelni kell, vagy pluginolni)...

> Amugy mar latom, h foltozgatni kell hozza a dovecot-ot, nem tul biztato..:/

Hát az van, hogy az 1.2-es dovecotban lesz csak sajna benne alapból a saját
dovecot-os megoldás, ami nem tudom mikor lesz stable. Korábbi verziókat
patch-elni kell valóban, de nem vészes.
Mivel én sem szeretek patch-elni, ezért én a
http://woozle.org/~neale/src/pysieved/ -t használom.
Sőt egyszer mintha olvastam volna olyat, hogy a timsieved-et lehet használni
Cyrus nélkül is, de lehet, hogy az csak SciFi volt :) vagy valami nagyobb
hackelés...

Üdv:
Bekény
--------- következő rész ---------