[BSD] Thunderbird filter sync

BÁLINT Bekény bekeny at balints.com
2009. Jan. 9., P, 14:52:44 CET

> Ezt en nem ismertem, eddig ugy tudtam, csak a cyrus+sieve van. Irjak,
> hogy az squirrelmailhez van avelsieve (a problemaknal emlitik meg). Mi
> mas webes imap kliensnel implementaltak meg?

Pl van rá Horde alkalmazás is (azaz az IMP webes klienshez is van). Meg
mintha lenne különálló webes Sieve editor is, ami nem csak fájlba tud
menteni, hanem a sieve protokollon keresztül fel is tudja tölteni.
Ami szép a dologban, hogy egyből a vacation dolog is megoldódik, így nem
kell arra is külön megoldás.

--
Bekény
--------- következő rész ---------