[BSD] FreeBSD

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Jan. 8., Cs, 22:28:03 CET

Üdv

Van egy gépem meg egy másik. Az egyik Magyarországon, a másik londonban. Az
átvitel a két gép között siralmas volt, max 15 Mbit, csúcsidőben meg alig
8Mbit holott mindkét gépen 100Mbit/s sávszélesség van. A Magyar gépnek
helyet biztosító szerver farm rendszergazdái packet capture-ből kihámoszták,
hogy nekem túl kicsi a TCP window size, ezért a send és receivespace-t
1MB-ra állítottam. Most nyertem +5MBit sávszélességet, de még mindig nem az
igazi. Mennyire szokás belőni a sendspace és recvspace értékeket?

Köszi.
--------- következő rész ---------