[BSD] Thunderbird filter sync

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Jan. 8., Cs, 11:22:28 CET

Halihó!

> Ha utaltatni akarod magad, akkor mozgathatod a profile-jat nyugodtan.

  Csináltam több éven át, 1000 userrel 200 gépen FreeBSD szerverrel vegyes
Windows klienseken. Szerették. Lehet, hogy jól csináltam... :)

> De azert olvasd el elotte a samba doksi ide vonatkozo reszet. Ha megjobban,
> akkor vpn-en mountold fel az nfs/smb share-t.

  Ezt is csináltam. Nem nagy ügy, csak jól kell csinálni. Ennyi a titka.

> Masreszt irtam(ak) megoldast ra, harmadreszt itt a felhasznalo maga a
> rendszergazda.

  Igen, viszont úgy gondoltam, nem csak neki kell megoldás, hanem másnak is,
hiszen ahol kettőnél több gép van, ott előfordul, hogy másnak is megtetszik a
megoldás, viszont nem rendszergazda.
  Azt hiszem máskor nem pofázok bele a nagyok dolgába, szóval további jó
szórakozást a témában.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor