[BSD] Thunderbird filter sync

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Jan. 8., Cs, 10:58:46 CET

Halihó!

Papp Tamás ezt írta:
> Mint mar irtak, sieve, ha az 'edit .procmailrc' pl. nem szamit konnyennek.

  Nem számít annak. Könnyűnek az számít, hogy rákattintok a levélre,
kiválasztom a menüből, hogy szűrés erre a feladóra vagy tárgyra, és
kiválasztom a mappát... próbálj meg ennél nehezebbet elmagyarázni a
felhasználóknak...
  Lehet, hogy rosszul gondolkodom, de szerintem nem azért vagyunk, hogy a
felhasználónak legyen kit utálnia... mindegy, hagyjuk.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor