[BSD] MC keret hianyzas

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2009. Feb. 5., Cs, 14:55:17 CET

Szia!

Koszi az ötleteket. A -a mast ad, ascii keret lesz, a tobbi ugyanaz,
mint ahonnan indultunk, azaz nincs keret (egesz pontosan "szokoz" a
keret). Stimmelnie kell a terminal beallitasoknak, mert a frissites
elott egy perccel meg ment.

Az normalis, ha kikapcsolom a slang hasznalatat, akkor nem tudom
leforditani? Gondoltam, hatha a rendszer ncurses jobban viszi es akkor
ezt irja:

gmake[3]: Entering directory `/usr/ports/misc/mc/work/mc-4.6.2/vfs'
if cc -std=gnu99 -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I..   -I/usr/local/include
-I/usr/local/include/glib-2.0 -I/usr/local/lib/glib-2.0/include   -I..
-O2 -fno-strict-aliasing -pipe -MT fish.o -MD -MP -MF ".deps/fish.Tpo"
-c -o fish.o fish.c; \
        then mv -f ".deps/fish.Tpo" ".deps/fish.Po"; else rm -f
".deps/fish.Tpo"; exit 1; fi
In file included from ../mhl/escape.h:9,
                 from fish.c:55:
../mhl/types.h:12: error: expected identifier before numeric constant
../mhl/types.h:14: error: two or more data types in declaration specifiers
../mhl/types.h:14: warning: useless storage class specifier in empty
declaration
gmake[3]: *** [fish.o] Error 1

Ez a rendszer ncurses hibaja, hianyossaga? Ahogy visszakapcsoltam a
slang-et, leforditotta hiba nelkul, mondjuk persze keret tovabbra sincs...

Zsolt