Re: [BSD] Sebességteszt

Illó Gábor stageline at gmail.com
2009. Feb. 5., Cs, 01:02:25 CET

2009/2/5 Péchy Gáspár <gpechy at ggg.hu>:

> Köszönöm szépen mindenkinek, úgy néz ki, belföldön megvan a 100Mb, de a külföld.. elkeserítőnek
> tűnik, ~4Mb ... kezdhetek reklamálni :(
>
> Üdv,
> Gazsi

Hello.

Adatparknál hiába reklamálsz, nekem most luxembourgból a két gép
közötti sáv 150-300KB/s. Nekem is volt ilyen gondom, őket hibáztattam,
de kiderült, hogy valami köztes szolgáltatónál lassul le vészesen a
sáv és nem az adatpark külföldje kevés, bár nehezen érthető, hogy
miért nem olyan útvonalat használnak ami bírja szusszal. Sem london
felé, sem luxembourg felé nem megy 100Mbit-el, igaz úgy nincs is
adatparknál sávom hogy dedikált 100Mbit/s külföld.