[BSD] FreeBSD 8.0 proliant dl580 g3 fagyás

Bánhalmi Csaba oxy at field.hu
2009. Dec. 17., Cs, 21:50:01 CET

hello,

Ma próbáltam telepíteni a 8.0-t egy HP Proliant DL580 G3-ra (később
7.2-vel is ugyanaz a tapasztalat).
Amikor az alaplapi smartarray 6i-n lógnak a diszkek, akkor hibátlanul
bootol a rendszer. Viszont én egy SmartArray 6400-al szeretném
meghajtani a diszkeket.... itt kezdődnek a gondok..
Ha a 6400-et használom, akkor az alaplapi letiltja önmagát (a bios-ban a
pci eszközök között látszik, hogy IRQ disabled-re van állítva,
ha átállítom, akkor visszaállítja köv bootnál disabled-re.) és boot-nál
az alaplapi vezérlő betöltésénél elpanicol a kernel..
írja is, hogy no irq, bár nem tudom ennek van-e közvetlen köze a panichoz.

van bármi ötletetek, hogyan tudom rábírni ezt a jó bsd-t, hogy
továbbmenjen ezen? :)

ui: sajnos nem tudok olyat kernelt gyártani, amiből kiszedem a 6i
driverért (ciss), ugyanis ez hajtja meg a 6400i-t is..

köszönöm a segítséget!